Pe măsură ce ne aventurăm înapoi în magazine și centre comerciale, comercianții iau măsuri de precauție suplimentare pentru a-i întâmpina pe cumpărători în siguranță. Ca rezultat, experiența de cumpărături este diferită în contextul pandemiei.
Deși aceste măsuri reprezintă un început excelent în restabilirea încrederii cumpărătorilor, mulți consumatori se simt încă nesiguri în privința centrelor comerciale. Drept urmare, comercianții trebuie să echilibreze nevoile consumatorilor pentru o experiență de cumpărături ușoară, asigurând igiena și siguranța.
Nu a fost niciodată mai important ca centrele comerciale și comercianții să asigure conformitatea în ceea ce privește igiena și curățenia, pentru a satisface așteptările crescute ale consumatorilor în contextual actual. De la stațiile de igienizare și spălare a mâinilor din magazin până la regimurile regulate de curățare și dezinfectare, comercianții sunt acum responsabili de limitarea transmiterii virusului Covid-19.
Cele mai bune practici de curățenie și dezinfecție
Primul pas constă în asigurarea faptului că fiecare locație comercială este curățată la începutul și la sfârșitul fiecărei zile. Procedurile de curățare amănunțite vor include, de asemenea, suprafețe și obiecte frecvent atinse, cum ar fi balustradele scărilor rulante, butoanele și mânerele ușilor, și, nu în ultimul rând grupurile sanitare și zonele publice de relaxare.
Un protocol de curățare implementat va ajuta la menținerea unui mediu curat, iar cumpărătorii vor găsi încrederea necesară și confortul dacă când văd personalul de curățenie care acționează frecvent asupra zonelor cu trafic intens pe parcursul zilei. Centrele comerciale trebuie, de asemenea, să ia în considerare instalarea unităților de igienizare a mâinilor, concentrându-se pe principalele puncte de contact, pentru a-și proteja cumpărătorii și pentru a reduce riscul transmiterii virusului.
Instruirea personalului
Pandemia globală a creat o nouă cerere pentru ca centrele comerciale să investească în personalul său și pentru ca acestea să se asigure procedurile de curățenie și siguranță sunt înțelese pe deplin. Oferind o instruire extinsă, personalul va avea încredere în implementarea procedurilor de control al infecțiilor și în respectarea liniilor directoare pentru a se asigura că centrul comercial este un mediu sigur pentru toată lumea, atât pentru angajați, cât și pentru cumpărători.
Instruirea personalului nu numai că garantează tranzacționarea în condiții de siguranță în centrele comercial, ci și contribuie, de asemenea, la siguranța personalului și la derularea normal a activităților comerciale.
Contractarea serviciilor de curățenie și dezinfecție
Multe centre comerciale pot alege să-și externalizeze serviciile de curățenie și dezinfecție către o companie de curățenie profesională. Acești specialiști cu ani de experiență în domeniul curățeniei vor fi echipați corespunzător și vor oferi standarde înalte atunci când vine vorba de sănătate și siguranță.
Companiile ce oferă servicii de curățenie și dezinfecție au și avantajul de a interveni în afara programului de lucru al comercianților, astfel încât programul acestora să nu fie perturbat și activitatea să nu fie întreruptă.
Restabilirea încrederii cumpărătorilor
Reducerea riscului de expunere la coronavirus prin curățare este o parte importantă a redeschiderii centrelor comerciale și necesită o atenție sporită din partea tuturor comercianților. Cumpărătorii au fost sfătuiți să contribuie la încetinirea răspândirii virusului prin distanțarea socială și purtarea măștilor de protecție, iar aceste măsuri sunt valabile și pentru comercianți. Toată lumea are o contribuție în acest demers, pentru a ne asigura că locurile noastre publice sunt sigure și pot rămâne deschise.
Ca urmare, transparența este esențială în „noul normal”, iar centrele comerciale trebuie să își comunice măsurile de igienă și siguranță adoptate pentru a contribui la minimizarea riscului de transmitere a coronavirusului. Aceste bune practici de curățare nu numai că vor proteja lucrătorii, consumatorii și orice alte personae de coronavirus, dar vor contribui și la restabilirea încrederii cumpărătorilor în aceste practice în contextual actual fără precedent.